2008 m. balandžio 9 d.

Tai, dėl ko einu iš proto ;)

Tai gražu, šilta, jauku. Tai atkeliauja iš tekančios saulės šalies ir spindi harmonija, grožiu ir elegancija.
Ir tam esu žiauriai neabejinga.
Jei man kas leistų, mielai iškeisčiau šitus vakarietiškus rūbus į žavingąjį kimono. Tiesa, jie gražūs ir švelnūs, ir baisiai daug kainuojantys. Tiesa, ne visi, bet šilkiniai kainuoja nemažai. Be obių, apatinių apdarų ir visokių aksesuarų šilkinis naujas kimono gali atsieiti mažiausiai 100 dolerių, tiesa, už šią sumą nereiktų tikėtis kažko ypatingo, bei reiktų nepamiršti, kad atsiuntimas gali atsieiti tokią pačią sumą.
Pirmiausia pristatysiu savo favoritus - tai aukščiausios klasės vestuvių kimono - uchikakės (učikakės). Tik šilkiniai, prabangių ir originalių piešinių. Pagal grafinius piešinius gali būti priskirti kokiai nors erai. Kainos nuo 400 dolerių, ir tai atrodo man gana pigu... net labai.


Tiesa, negalėjau apsispręsti, kuri man iš šių učikakių gražiausia. Tiesiog sudėjau visas... Paganyti akims.

Bežiūrint į šiuos kimono man pasidaro aišku, kodėl visiems nuvažiavusiems į Japoniją vyrams japonės atrodo ypatingos moterys: užburiančios ir pavergiančios. Bandau įsisvaizduoti, kad tokį grožį dėvėdama kiekviena moteris jaustųsi ypatinga.

Tiesa, už stipriai nemažą sumą...

Šiek tiek peršoku, nes radau vos keletą gražių mergaitiškų kimono... :)

O čia jau moteriški, sakyčiau gana paprasto turinio palyginus su učikakėmis, bet jos net pačioms japonėms yra prabanga... nes kiek buvau, mačiau vos vieną merginą apsirengusią učikakę, ir tai gana paprastai baltą... iš toli taip bent atrodė... nesu tikra, ar ten nebuvo genialumas slypi paprastume, bet realybė gana paprasta - učikakės brangios... nors ir labai gražios bei japonės mėgsta puoštis, bet gana retos grožio salelės net ir pačioje Japonijoje kiek teko matyti.






Pasvaigau gerai bežiūrėdama... norėčiau ir aš kelių učikakių, kad ir tų, kurias čia įdėjau... gal man ir vienos pradžiai užtektų... tiesa, reiktų baisiai gero Dana, kad visą tą grožį būtų galima turėti... arba didelio didelio atlyginimo... bet jos gražios beprotiškai... keista, bet dabar labai norėčiau būti su savo jukata... visgi aš ją nepelnytai nukišau į spintą.
Bet jos laukia atgimimas man grįžus... gal drauge su viena kokia učikake ;)

Hmmm... šildo vien bežiūrint :)

Komentarų nėra: