2009 m. vasario 20 d.

Kodėl aš ne Omnitel klientė

Taigi taigi, pagaliau mane išprovokavo seniai planuotam įrašui į blogą. Eilinį kartą tas pats atidarytas google readeris. Pirmiausia iki ašarų prisijuokiau skaitydama Auksinės varpos blogą ir dvasios apšvietimus tik už 800 litų kas mėnesį, tačiau šiam įrašui išprovokavo Alfa.lt pinigų ir finansų sektoriuje publikuotas straipsnis Skaitytojo temos rubrikoje labai paprastu pavadinimu "Kodėl atsiranda klaidų "Omnitel" sąskaitose?".
Visiškai sutinku su į redakciją besikreipusiu asmeniu, kad kompanija "Omnitel" nevisada teisingai apskaičiuoja sąskaitas. Bet ne dėl to, man gimė parašyti mintis šį įrašą. Mane nustebino, o gal ir nevisai, "Omnitel" atstovės ryšiams su žiniasklaida teiginiai, kad kompanija niekada neklysta, o būtent klientai dažniausiai taip elgiasi. Cituoju "Absoliučia dauguma tokių atvejų, ištyrus šią situaciją, paaiškėja, kad viskas buvo suskaičiuota teisingai, ir klientai jokių pretenzijų nebeturi." Be to, kai kuriuos klientų skundus teisina padidėjusiais mokesčiais ir kartu su tuo išaugusiomis kai kurių planų ir paslaugų kainomis. Ir dar gi, komentuodama konkretų atvejį (būtent vieno vyriškio parašiusio laišką į Alfa.lt redakciją dėl neteisingų sąskaitų), teigė, kad kaltas darbuotojo neprofesionalumas, o ne kompanija. Vėlgi cituoju, „Turime pripažinti, kad vertindamas situaciją, suklydo klientų aptarnavimo centro specialistas, kuris „pripažino, kad tai klaida“. Iš tiesų jokios sistemos programavimo klaidos nebuvo ir nėra, ir klientas buvo apmokestintas teisingai“ , - teigė D. Selickaitė."
Na, vat su tuo "nebuvo ir nėra", kažkaip jau labai daug atvejų tuomet pasitaikė nekompetentingas konsultantas-specialistas kompanijoje "Omnitel". Ir grieičiausiai ne vienas, ir ne du. Ir kaip tokius neprofesionalius darbuotojus dar laiko tokia didelė ir gana pelninga kompanija?
Esmė čia, mano subjektyvia nuomone, yra gana paprasta. Panašiai, kaip "Finasta" rudenį atleidusi nemažą kiekį darbuotojų neigė įvykius kompanijoje, taip ir "Omnitel" bando išlaikyti gerą firmos įvaizdį, bet... pirma, pamiršta, kad menkindami savo darbuotojų profesionalumą, kartu menkina ir savo kompanijos įvaizdį, ir, antra, kai yra akivaizdžių apsiskaičiavimų, tai geriau pripažinti, kad įvyko klaida, ar apsiskaičiavimas - visiems pasitaiko klaidų - o ne neigti, kad tokių dalykų "Omnitel" kompanijoje nevyksta. Taip, pagrindinės komunikacijos taisyklės dar nepasikeitė ir jų greičiausiai dar keletą metų niekas neperrašys, bet komunikuodami pamiršta vieną labai svarbų dalyką, apie kurį, man labai patiko, visad šnekėdavome EURO RSCG PR su kolegomis, - proziumerius.
Pamiršta, kad vis daugiau asmenų prieš ką nors rinkdamiesi skaitys ne oficialią svetainę kompanijos, bet diskusijų forumus ar blogus, taip pat, mieliau klausys patikimų savo draugų ar pažįstamų patarimų (panašiai pas mane atsirado Canon ir Lenovo :) ). Bet ką aš čia. Mano vien šeimos nariams jau buvo tokių atvejų, kai atėjo kosmiškos sąskaitos ir jie lygiai taip pat, kaip ir straipsnio herojus, nesutiko su tuo bei paprašė detalios išklotinės... na, ir vėl greičiausiai buvo nekompetentingas darbuotojas, nes pripažino kompanijos "Omnitel" neapsižiūrėjimą. Ir tokių atvejų labiau klausantys žmonės dažnai girdi, o kas nenori - ir negirdės, bet jiems greičiausiai ir nesvarbu, kad kartais padovanoja kokį 30 litų už nieką...
Bet koks gi skirtumas, svarbiausia, kad kompanija dirba gerai ir klysta tik klientai, visad nesugebantys apsiskaičiuoti ir įvertinti, kiek yra skolingi kompanijai.
Dėl to aš labai džiaugiuosi Pildyk'u ir nesuku galvos, kad kas ims ir iš niekur nieko ištrauks sąskaitą ir sakys, va, tu tiek ir tiek skolingas esi.
O ta proga šiek tiek linksmų vaizdelių: be kelnių ir šokiai-pokiai T :)
smagaus žiūrėjimo :) ir gražaus žiemiško savaitgalio - nepamirškite rogučių ir seniai vaikystėje išbandytų sniego senių lipdymo technikų.
PS. sekmadienį Verkių rūmuos vyks labai įdomi ekskursija. Gal ką sudomins.

2 komentarai:

Noname rašė...

Idomiausia tai, kad Jus dziaugetes turedami pildyk, taciau tas pildyk ir mane isprovokavo iseiti i privacius abonentus, beje i omnitel (jokiu nusiskundimu neturiu). Nori paskambint - jusu saskaita tuscia, nors atrodo ja pildziau vakar. Padarydavau po kelis skambucius ir lyg ir ne per inmarsata skambinu ;) taigi ka as galiu pasakyti, kadangi t2 yra vagiu ir saraskinu kontora tai apie si gaminy kaip pildyk tai galima tik pasakyt, nenusistebek kad saskaitoje ner pinigu.

Moni rašė...

Man, deja, nebuna tokiu atveju su Pildyk. O kadangi turiu jau beveik 8 metus, abejoju, ar labai noreciau ka nors keisti :)